tirsdag den 23. september 2008

Jeg læser i "biblen" hver aften.

Billeder: Taschen.com

For et lille halvt års tid siden gik jeg amok i Kristian F. Møllers boghandel på store torv, og blandt guldkornene var disse fab opslagsværker fra Taschen. For tiden indgår de (eller indtil vdere 1'eren) som en integreret del af mit aftenritual. Sidder lige nu i min ultralille sofa og har lige bladret forbi Marc Jacobs, Haider Ackermann, Dires Van Noten og nogle af alle de andre "store". Det er ind i mellem rart at sidde og nørde sig selv lidt til ro, efter en lang dag med akvarel-mysterier i skolen (Skolen for Billedkunst - Kunst og Design, red.) og siden job i køkken-os. Igen i dag bliver Fashion Now bladret igennem - andre gange er det min lillebrors venligt udlånte Harry Potter-bøger som jeg bliver opslug af - eller de mange magasiner jeg elsker at studere. Det afhænger lidt af humør - om jeg er lidt eventyrlysten, har lyst til at blive inspireret eller om jeg har lyst til at drømme om "all the great ones" :)

Man har vel lov at blive lidt "kook" inden sengetid.

Er der nogen derude som har noget i er forfaldne til inden sengetid?

P.s. I dag bliver Fashion Now nydt sammen med en portion af min mors hjemmlavede æblegrød af havens nynedfaldne æbler. Der er bonusser ved at tage på hjemmevisit ind i mellem. Totalt mormor-agtigt:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!