søndag den 21. september 2008

James Bond

Det er farligt at være fraværende, har jeg hørt ude i byen, men hvad! Jeg er taget hjem i familiens skød for at lave så absolut ingenting som muligt.

Og så var det at der dukkede noget op i min hotmail inbox. James Bond - eller rettere temat til den nye Bondfilm "Quantum of Solace". Det viser sig at være et skønt - dog atypisk - samarbejde mellem en af mine all time favourites Jack White og en af de bedste stemmer nu til dags Alicia Keys! Positiv overraskelse på papiret - fedt resultat i afspilleren.


"Another way to Die" hedder den, jag har allerede gennemlyttet den et par gange i aftermiddag, og jeg kan lide den! Men jeg er også bare en sucker for alt hvad Mr. White rør ved;)

Hør den her: http://www.thirdmanrecords.com/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!