tirsdag den 16. september 2008

en fødselsdagsgave;

Nu var det jo desværre ikke mig der havde fødselsdag, men min bedste veninde - og det var engang i marts måned - og det eneste hun ønskede sig var noget jeg selv havde lavet. Da jeg desværre ind i mellem er lidt langsom i betrækket, tog det mig ca 5 måneder at få produceret en fødselsdagsgave til hendes big 21. Resultatet stod klart for ca. 3 uger siden og blev modtaget med begejstring.


Men i dag, den 16. september har en anden af mine barndomsveninder fødselsdag og i den anledning, tja, her er min kreativitet:

En intern joke og en grøn hval :)

Jeg indrømmer blakt at jeg har en hard-on for hjemmeduppede stencils :) En dag må jeg fiksfakse lidt med mine billeder og gøre dem lidt seje.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!