onsdag den 17. september 2008

Al magt til Peter Jensen!

Jeg er skør med Peter Jensens univers.
Den danske designer som har studio og viser i London, får heldigvis mere og mere opmærksomhed, og det er jeg kun glad for. Blev så glad da jeg faldt over et interview med den überkoole herre i septemberudgaven af Cover. Hans androgyne looks i sprudlende farver er lækre og anderledes, og til den seneste London fashionweek viste Jensen bl.a. et overrakende tapetsblomstret suit til mænd! (Manden er jo ikke homoseksuel for ingenting:) )

Se flere billeder fra London fashionweek på Nylon's hjemmeside

http://www.nylonmag.com/?section=album&albid=175

Jeg har desuden forelsket mig i den blomstrede lædertaske fra A/W 08 kollektionen som var featured i Helena Christensens stildagbog i denne måneds Costume.. Hvem der bare havde 2350 kr til en taske.. suk;)
Men men, måske er der endnu engang mulighed for at komme lidt tættere på en Peter Jensen, for til oktober kommer endnu en Peter Jensen for TopShop kollektion i butikkerne. Kollektionen indeholder bl.a. denne superfede stropløse kjole som bare ville være fantastisk til en night out med cocktails and the ladies- hvis man vel og mærket er lidt mere en størrelse nipsting end jeg er:) Priserne på TopShop kollektionen kommer til at ligge mellem 1100 og 1500 kr - så stadig halvdyrt, men med lidt god vilje til at overkomme. Kunne ikke finde billeder af hele kollektionen, men det forlyder at den bl.a. også indeholder er fed regnjakke!


Kjole fra Peter Jensen for TopShop

Tjeck Peter Jensen ud på hans hjemmside - den er dope ;)
http://www.peterjensen.co.uk/index2.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!